Pages

2015年4月13日月曜日

映画 ソロモンの偽証・後編

ソロモンの偽証・後編を観に行ってきました。

前編を観た時に、「子供の演技が凄い!」と感じて引き込まれてしまいました。

後編も、子供達の演技力を楽しむことができました。

ただ、少し物語が飛び飛びになってる気がしました。

屋上から落ちて亡くなった学生の発言があまりにも突飛で、違和感を覚えてしまいました。

原作の小説では、しっかり書かれてるんだろうなと思ったので、また時間があれば、小説版を読みたいですね。

私が個人的に値段を決めるとしたら、こんな感じです。

ソロモンの偽証・前編 … 8000円
ソロモンの偽証・後編 … 1400円




I went to watch the Solomon of perjury, Part II.

When I watched the first part, it was I have drawn you feel the "children of the acting is amazing!".

Part II also were able to enjoy the children's acting ability.

However, I felt that is a little story discrete.

Remarks of students who died in fall from the roof is too outlandish, I would be uncomfortable.

In the original novel, because I thought that the Na I wonder are firmly written, and, if you have time, I want to read the novel version.

If I were to be determine the price personally, it looks like.

Solomon of perjury, prequel ... ¥ 8,000
Solomon of perjury, Part II ... ¥1400

0 件のコメント:

コメントを投稿